Thursday 22 September 2011

Ceritera hidupku


Gambar kenangan di Pasir Puteh

Inilah gambar kenagan saya bersama2 rakan-rakan seperjuangan kolej PTPL Shah Alam saya . Ketika ini saya dilantik oleh Puan Sukartini sebagai Timbalan pengarah dalam mengendalikan Program ini. Saya amat bersyukur dan rendah diri kerana saya dapat menjalankan tugas saya dengan baik pada waktu ini.Justeru rakan2 telah memberikan respond yang baik terhadap aktiviti yang saya kendalikan....Syukur ke hadrat ilahi dlm waktu kem ini tiada apa2 perkara yang tidak diingini berlaku kepada saya rakan2 dan lecturer . Oleh itu saya bersyukur dengan kepercayaan yang diberikan oleh pensyarah2 dan rakan2 yang berikan kepada saya.saya akan menjaganya dengan baik dan penuh konsistensi selepas ini dalam apa jua keadaan..amin insyallah

No comments:

Post a Comment