Thursday 10 January 2013

Azmi Alias : DSM Fan Club (Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor)


Aslkum kepada semua pembaca blog azmi-alias.blogspot.com , harap2 anda semua dalam sihat sejahtera hendaknya dan segala pekerjaan yang dilakukan berjalan lancar hari demi hari yeee :) disini azmi hendak kongsikan sedikit informasi yang telah azmi perolehi dari Direct message FB azmi dari DSM Fan Club ( Datuk Dr Sheikh MUszaphor Shukor ) layankan je lah yee BACA JANGAN X BACA !!!!...>>>>>

Salam Sejahtera...
Dr Sheikh Muszaphar Fan Club (DSMFC) bergerak bersama-sama HA Event melebarkan sayap dalam program-program ilmiah membabitkan perkongsian pengalaman angkasawan Malaysia, Dato’ Dr Sheikh Muszaphar Shukor Al-Masrie sewaktu beliau di Stesen Angkasa Antarabangsa (ISS) dan juga pameran barangan peribadi beliau sewaktu di ISS. Perkhidmatan yang disediakan:
Ceramah Motivasi Pengalaman Dato’ Dr Sheikh Muszaphar Shukor
Program Forum
Program Meet & Greet
Penjenamaan
Duta Produk
Summer Camp
Flight Simulator Set (with 42 inch LED TV)
Kinect Motion Sensor Game (with 42 inch LED TV)
Kami juga turut menyediakan bahan pameran barangan eksklusif angkasawan seperti:
Al-Quran mini yang dibaca di angkasa
Payung terjun soyuz terbakar
Sarung tangan baju sokol (baju angkasawan)
model soyuz tma-11
model space shuttle nasa
model proton rocket
model zenit-2 rocket
Untuk melihat pelbagai gambar program, sila lawatiwww.facebook.com/DSMFanClub. Sila hubungi saya, Ariff Budiman di 013-5020003 / 03-55668566 untuk sebarang pertanyaan.


MRSM Muar, Johor Bachelor of Medicine & Surgery, Kasturba Medical College, Manipal India. Surgeon & Orthopedic, UKM. Doctor, HUKM. Lecturer, UKM. Businessman, Restoran Rebung (Partner with Chef Dato' Ismail Ahmad).
Page: 1,344 like this.

No comments:

Post a Comment