Sunday 12 May 2013

Majlis Garduasi ke 17 ( Hadiah Hari ibu untuk Hari ini Ahad 12/5/2013 )

   Assalamualikum kepada semua pembaca blog azmi-alias.blogspot.com , hari ini Ahad 12 Mai 2013 hari minggu yang cukup indah dan beserta hari ibu yang disambut diseluruh dunia , mudah2an semuanya dalam keadaan baik insyallah amin ..dan apa yang kita rancang pada hari ini dan akan datang akan dikabulkan serta kekalahan semalam sekiranya terjadi dan kesusahan dan keperitan dan pengajaran semalam menjadi pencetus kita kearah kita lebih berjaya di masa hadapan insyallah ..hari ini azmi just nak kongsikan pengalaman dan kenangan manis , suka duka kehidupan azmi insyallah..jom layan !!! Semalam Sabtu Azmi telah menjalani majlis konvokesyen yang diadakan di MSU Shah Alam menandakan azmi dah bergelar graduan Diploma Pengurusan , Pelbagai perasaan yang dihadapi serta pelbagai perkara yang dialami kekita dan sebelum ke Majlis Graduasi ..sedang azmi didalam majlis tersebut , azmi mendapat panggilan dari kak ngah tapi zmi x sempat jawab hanya mendapat missed call , selepas itu azmi mendapat sms " yang menyatakan azmi..balik cepat atuk dah tenat " saya sebenarnya dah tahu perkara inia kan terjadi sebab perasaan saya memang tak sedap dalm seminggu ni..sebelum saya ke majlis graduasi tangan saya terkena jarum hingga luka dan macam2 lah tapi syukurlah , setelah selamat selesai saya majlis graduasi saya menunggu abang saya ambil saya ..lantas kami ke Hospital Kuala Lumpur untuk melihat atuk Saya bagaimanakah keadaannya...sampai2 atuk masih tidak menyedarkan diri setelah dibuat pembedahan , atuk saya umurnya lebih kurang 80 Tahun laa ...

                                                           Habib Hassan ( atuk saya )

atuk dalam keadaan tak sedar lagi buat masa ni harap2 atuk dan saya doakan yang tebaik dan anda pembaca semua doakan yang terbaik ye , apa yang saya nak kongsi atuk saya ni memang seorang yang kelakar...serius ... , inilah suka kehidupan ku ..masa konvo pun ibi dengan abah tak ada untuk tengok saya hanya kakak ipar saya yang sempat menjenguk TAPI saya tak kisah sebab apa yang saya bersyukur saya dapat beri hadiah yang beremakna untuk ibu abah insyallah WALAUPUN saya tak belajar di luar negara tapi sekurang2nya saya jadi yang terbaik dan kekal konsisten ...apapun terima kasih kak amy and angah datang jenguk mimi dan semua family kita !!!

 
                                                        Azmi & kakak Ipar ( amillia basir )

Kakak Ipar : Amillia Basir
Kerjaya : Pensyarah Uitm shah Alam ( Ajar student diegree Insurances / Risk management )
Umur : lupalah tapi yang penting tak muda sangat tak tua sangat...mana leh bagi tahu rahsialah !!!
Isteri kepada : Abang azmi yang ke 3 , Syairul Azhar bin Alias ...my taikotai

!!! mudah2an kita semua dirahmati Allah , serta baby yang dalam kandungan kak amy tu menjadi anak2 yang soleh dan hebat2 begitu juga anak2 buah yang lain ..
 

                                                                    Azmi Alias


Tempat : Dewan Canselor Management & Science University
Tarikh : Sabtu 11 Mai 2013
Program : Penyampaian Scroll  ( Majlis Graduasi ke 17 PTPL / Msu )

Takdir kadang-kadang mempertemukan kita dengan sesuatu yg tidak diundang,
memberi apa yg tidak dirancang..memaksa kita mengalirkan air mata kesedihan serta membuat kita rasa kehilangan.. Namun takdir juga menerpa kita dengan erti perkenalan, menyulam erti kasih sayang sepanjang hayat didunia ke akhirat . SELAMAT HARI IBU !!! untuk semua yang bergelar itu dan bakal ibu muah3x Flying kiss :)) inilah hadiah untuk hari ibu pada kali ini walaupun tiap2 hari bagi saya adalah hari ibu ...hanya buat yang terbaik untuk semua :)



                                                       Ibu saya ..........!!!! Sayang ibu :)

saya just nak cakap , ibu adalah orany yang paling penyabar.....dan sangat penyabar dengan semua masalah tu jee dan suka tunjuk kuat depan anak2nya TAPI ibu memang tiada pengganti cuma satu dalam hati mimi ..ratu hati mimi dan ratu hati kepada 7 orang anak termasuk adik saya Nurul intan Syafinaz ...

Sekian , Terima Kasih 

Penulisan : Ahad ( 12 Mei 2013 ) hakcipta terpelihara dan memelihara azmi-alias.blogspot .com

No comments:

Post a Comment