Wednesday 30 May 2012

Angin Bawah x dapat dipisahkan pada setiap manusia :)








                                                

Ni kentut bERAPI NAMANYA...
Ni simbol yg salah kita manusia ADA hak untuk melepaskan apa yang kita SAYANG



Ni dia wajah MONYET yang dah kantoii kentut hahaha




ANGIN BAWAH ( KENTUT) adalah anugerah tuhan pada tiap2 manusia yang boleh flow it out ...aku rasa beruntung kerana ianya keluar di bahagian bawah . CUBA bayangkan kalau ( KENTUT ) keluar dari mulut konfirm x bercakap semua orang ..kah3.kalau cakap2 je bau kentut buahahahahaaha ..betapa hebatnya ciptaan TUHAN ( Allah ) :) moral of the story aku kalau nak kentut biorlah diam2 dan di tempat yang lapang , supaya kita sama2 boleh sebarkan KHABAR ANGIN yang GEMBIRA PADA SEMUA ORANG DALAM DIAM hahahaha :p 


Akhir kata dari saya AZMI ALIAS , kita patut lepaskan juga sesuatu yang kita rasa sayang kerana ianya perlu untuk pergi bagi mencari haluanh masing2...x perlulah kita pendam ia sehinggakan ianya tidak arasa bebas .. BAGI saya semua manusia adil KERANA telah melepaskan apa yang mereka pendan selama ni x elok simpan lama2 nanti jadi barah hampehhh ahahahah TQ...


SAYA MEMOHON MAAF SEKIRANAYA SEPANJANG PENULISAN BLOG SAYA INI ADA TERSALAH & SILAP KATA HARAP DIAMAAFKAN SEMUA YEEE tq

No comments:

Post a Comment