Saturday 26 May 2012

kehidupan dan Cinta Monyet


Monyet ketika JUMPA cinta pertama dia tu mcm angau je ni 


 Aslkum kepada semua pembaca blog dan pengunjung Blog azmi Alias , Layan kan je karoot marot aku nie yeee Pada tahap ni lah kan si monyet apabila masuk peringkat DEWASA monyet2 peringkat remaja mula tercari2 sesuatu yang dapat menyempurnakan hidupnya yang mcm monyet ni...oleh itu si monyet remaja ini bertekad untuk mecari CINTA bagi mendapatkan pasangan hidupnya sebab kalau sorang2 dia hidup jadinya hidup dia MCM MONYET jadi dia terpaksa mencari pasangan monyet betina untuk dijadikan kekasih hati . Si monyet remaja ini ( Jantan ) telah berjumpa monyet betina yang sudi menjadi kekasihnya , kini kehidupan sehinggakan HIDUP si monyet jantan remaja ini menjadi Sasau kah3 ...


Biasa lah Couple mesti nak dating punya 

Time ni apabila pasangan monyet ni mula untuk menabur kasih dan sayang masing2 , meluahkan kata2 dan janji yang SAYA sendiri pun x tahu lah apa yang 2 ekor monyet ni janji MUNGKIn sehidup semati atau memberi nafkah Pisang selagi ada pokok pisang atau apa2 saja ....dalam kesibukan sekian lama pasangan monyet ini dating ..akhirnya si monyet jantan pun mengikat kata2 janji kepada monyet betina dan mengatakan "  monyet jantan : U samapi bila kita nak hidup macam ni tanpa ikatan , sudi x awak menjadi TEMAN HIDUP SAYA ?? monyet betina : inilah saat2 kata yang kunantikan monyett jantan ... . ha3

Monyet mula berangan

Pada tahap mcm ni lah kaann...si monyet jantan dan monyet betina akan merasakan hidupnya pasti akan lebih BAHAGIA kerana janji telah diucapkan , seterusnya si monyet jantan MElamar si monyet betina dengan hantaran sebanyak 4 ulas pisang sebagai tanda persetujuan ....Keluarga kedua2 belah pihak MOnyet2 ni dah setuju

Akhirnya ke jinjang pelamin

Inilah saat manis 2 ekor MONYET ni , saat yang paling bermakna dalam kehidupan monyet jantan dana betina ..segalanya sudah terjawab KINI pasangan monyet ni bahagia hahahahaha nampak x bergaya dan sweet si monyet jantan dan betina ni bila disatukan ....hahahaha



Ni dia keluarga bahagiaa..main FB lagi tuu hahaha

KITA yang manusia ni tengok  seeronokkkk je monyet bahagia kan kah3..mereka ni pun ada LIF atau kehidupan yang mereka inginkan contohnya gambar kat atas ni yang Azmi post memang betul2 nampak bahagia kan ???haha jealous x ?? x tahu lah internet apa yg dia guna ni ntah2 UNINYET kah3 ..

Yang ni lah anak monyet namanya 

hahahaha...inilah kalau dahb banyak sangat keturunan monyet , memang monyet lah jadinya lompat sana , panjat sini keluar sana masuk sini haissh..




SEKIAN , TERIMA KASIH

Saya azmi Alias pemilik blog azmi-alias.blogspot.com ingin memohon maaf sekiranya terkasar bahasa dalam penulisan blog yang saya update ini saya mohon anada maafkanlah saya , yang baik dtg dari Allah yang sebaliknya dari kelemahan siri saya...Terima kasih sudi meluangkan masa anda untuk membaca blog saya ...

Cerita Monyet : ini adalah sekadar untuk hiburan dan relaks2 jee cerita karoot maroot ..TQ semua

2 comments:

  1. Kih2..ini memang betul2 monyet yang bercinta!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang monyet yang bercinta ...kalau saya x mcm ni lah

      Delete